vineri, 21 decembrie 2007

better later than never

mereu am vrut sa fiu la moda. nu mi-a iesit intotdeauna, dar macar am incercat. povestea cu blogurile ... am ratat startul.. si nu am plecat nici macar la mijlocul cursei. azi imi poveste o prietena ca si-a facut si ea blog dar nu a avut timp sa scrie nimic... ma gandesc..."aha.. asta e si scuza mea.. nu am blog pentru ca sunt foarte ocupat si nu am timp sa scriu mai nimic... si oricum lumea ma cunoaste destul de bine.. sunt un om extrem de deschis fata de cei din jur, asa ca... ce nevoie am eu de blog.."
iata-ma un sfert de ora mai tarziu in fata calculatorului incercand febril sa pun pe "hartie" primele randuri in blogul lui "erwinel" :) nu de alta dar numele de utilizator erwin nu mai era disponibil..
de ce? poate ca am pierdut putin din entuziasmul de a povesti impartasi live si exuberant celor din jur micile si marile momente din viata mea. poate am inceput sa gandesc prea mult si sa fac prea putin... poate supra-aglomeratia de idei niciodata concretizate va capata un alt contur o data ce voi incepe sa astern randuri dupa randuri..., poate admiratia imensa pe care o am pentru cum scrie albertzel, dragul meu fratzior...(albert.nomadlife.org) .. poate pur si simplu pentru a inlatura senzatia de singuratate care ma incearca acum si care nu m-a caracterizat niciodata.. sau poate totusi pentru ca nu am incercat niciodata acest exercitiu al scrierii...
poate poate poate
o sa incerc sa revin cat mai des cu lucruri cat mai interesante din viata mea... pe masura ce ele mi se vor intampla :) .. iar daca ele se vor incapatana sa apara.. well.. voi reveni cu lucruri neinteresante.
gata, am scris suficient de mult fara sa spun absolut nimic

Niciun comentariu: