vineri, 25 ianuarie 2008

palariile periculoase

este 10:45 dimineata. acasa e aproape 5 noaptea... oare de aia inca mor de somn.. desi deja am terminat mic-dejunul pregatit de albertzel cu atata migala (omleta, salata de ton, cascaval, crema de branza, masline, gem, lapte...). din nou se pare ca nu am sanse sa scriu mai mult decat 4-5 randuri pentru ca albert ne grabeste sa iesim in oras.. ca sa apucam si noi sa vedem totusi ceva din singapore. azi e ultima zi aici... maine dimineata la prima ora zburam spre "chiang mai" in tailanda. ma uit in urma totusi si realizez ca de fapt nu am apucat sa povestesc absolut nimic despre singapore si ma ingrozesc ca de maine incepand nu stiu cat acces o sa mai am la net.
anyway... sosirea in singapore a fost marcata de un aeroport absolut superb dar mai ales de una din reactiile lui luci. de fapt.. reactiile lui luci la multe din chestiile din jur.. vor face in mod sigur subiectul unora dintre postarile mele. dupa verificarea pasapoartelor... vedem la un moment dat un nene cu o arma in spate dar cu o palarie atat de funny incat puteai crede ca se filmeaza vreun documentar despre vremurile colonialiste engleze din zona aceasta (gen.. casablanca.. english patient..etc). anyway.. nenea ala nu parea deloc periculos ci mai mult o atractie turistica. luci, mai in gluma mai serios, ma intreaba de ce sunt "indivizi armati" in aeroport. eu incerc sa-i aduc aminte de aeroportul ben-gurion din tel-aviv... dar replica lui m-a lasat fara cuvinte.. ca sa nu mai spun ca mi-a facut mare placere si mi-a gadilat orgoliul meu de very pro-israeli..."da, da la tel-aviv sunt aia de-ai nostri.. acolo stim sigur ca-s de partea noastra, sunt acolo sa ne apere si pe noi... aici nu stim nimic sigur" :)
..... mamaaaaaa.. ma innebuneste albert sa termin si sa ma pregatesc sa iesim in oras.. asa ca iar o sa termin inainte sa apuc povestesc ceva mai interesant... revin...

Niciun comentariu: